lördag 6 mars 2010

Just nu händer det mycket

För en liten tid sen ganska precis 14 dagar sedan låg jag sömnlös i min säng o funderade över hur jag skulle ha nerver att klara av intervjun på Artistplatsen:)
jag grejjade det gallant o från dag 3 så började jag sälja o jag kände redan då att jobbet var precis vad jag behövde , underbara kollegor , grymt koncept , dagarna har nu gått jag har sålt bra (tycker jag) o för o göra en ganska intensiv period kort så ja i torsdags fick jag förfrågan av mina Chefer om JAG ville bli den nya TEAM LEADERN o lite nervöst så tackade jag JA .. tänkte på det mycket den dagaen för o nackdelar , pratade lite me dom andra i gruppen o ALLA var jätte glada hoppade o skuttade o då kände jag att det verkligen skulle funka detta ... jag har verkligen världens mest underbara JOBB ... o känslan som jag har nu i kroppen är obeskrivlig jag e så glad o nöjd allt funkar jag älskar min familj över allt annat , för första gången på jätte länge så känner jag att jag e mentalt i focus... o mentalt förberedd på vad som helst , stark, modig , ja energin finns att klara mig igenom allt..

Inga kommentarer: