onsdag 8 juni 2011

Oj Oj !!



Nu var det sådär längesen jag skrev igen ...
men det finns lixsom inte tid längre, eller tid finns det juh men jag har haft andra saker som varit högre prioriterade..
ja ja kort o gott jag jobbar o jobbar o jobbar o när jag inte jobbar så fixar vi hemma.
vi var till kolmården med familjen i torsdags det va ur häftigt verkligen.
delfinariet och safarit var kanon o se helt makalöst vackert ( trots höjdrädslan)
Bilder kommer....

jaha vad annars då jag har fått en ny kollega på jobbet hon e verkligen kanon.. J har verkligen gett mig styrkan och humöret tillbaka...TACK GUMMAN

åhh just d om 17 dagar kommer min lillasyster Jennifer o hälsar på från SKÅNE ...
ska bli asa häftigt juh... lääännggttaarrrr såååååååå

mycket o fixa innan hon kommer dok ....

*2 st LCD upp på väggen
*Måla i barnens rum
*Fixa i köket måla det sista
*ladda frysen
*slänga grovsopor
*och besegra tvättberget...

sååååå hey hoooo let´s gooo nu kööör vi .



Så tills vi hörs igen Puss o Kram <3


Välkommen till världen lilla Oliver
Grattis till min älskade Syster Madde och hennes familj
( vi måste ses snart )

Inga kommentarer: